آدرس: تهران، پاسداران، ساقدوش، نبش رحمانیان غربی پلاک 6 ساختمان ریحان، واحد 18 طبقه 3 | 02122303360

لیفت ابرو چیست ؟

با بالا رفتن سن تغییرات زیادی در چهره انسان ایجاد می شود. انسان همواره علاقه به زیبایی و زیبا دیده شدن دارد. پیشرفت تکنولوژی و روش های نوین پزشکی در حوزه جراحی زیبایی، بسیاری از دغدغه های انسان را در زمینه زیبایی حل کرده است. لیفت ابرو یکی از روش های جدید برای زیباتر شدن چهره است که طرفداران زیادی دارد. لیفت ابرو یعنی بالا کشیدن ابرو که تغییرات زیادی در صورت و چهره ایجاد می کند. بالاکشیدن ابرو ها سبب خوش فرم شدن ابروها، باز شدن چهره، برطرف شدن چین و چروک های زیر ابرو و درشت تر شدن چشم می شود. روش های مختلفی برای بالا کشیدن ابرو وجود دارد.

لیفت ابرو چیست ؟

تغییر حالت ابروها جهت ایجاد تعادل در صورت، تغییر حالت چهره و ایجاد نمای متفاوت در چشم ها مانند بازتر نشان دادن آن ها یا درشت تر جلوه دادن آن می شود. در اکثر موارد برای تغییر حالت ابروهای زنان و شکل دادن به آن ها، آرایشگران اقدام به انجام برخی کارها مانند تتو و میکرونیدلینگ ابرو می کنند. در سال های اخیر، مطابق با روند تغییرات زیبایی، مردان نیز در ابروهای خود تغییراتی ایجاد می کنند. البته هر کس که به زیبایی ظاهر خود اهمیت می دهد، می تواند در صورت خود تغییراتی اعمال کند، هرچند توصیه می شود که این تغییرات توسط پزشک متخصص و با روش های مناسب انجام شود. با گذشت زمان عضلات پیشانی در اثر سن و گرانش زمین شروع به ضعیف و شل شدن می کنند و در نتیجه باعث افتادگی ابرو می شوند. این وضعیت، چهره افراد را دائما به صورت خسته و بی حال نشان می دهد. از طرف دیگر،سایه ابروها روی چشم، باعث ایجاد تصویری خشمگین از فرد می شود. بنابراین، برای از بین بردن این سایه و ایجاد چهره ای جوان و روشن از لیفت ابرو استفاده می شود.

لیفت ابرو با نخ

یکی از انواع روش های لیفت ابرو، لیفت ابرو با استفاده از نخ است. در این روش، برش هایی به قطر ۳ الی ۴ میلی متر در داخل ابرو ایجاد می شود. استفاده از روش لیفت با نخ برای افزایش زیبایی حدودا از دهه ۱۹۹۰ شروع شده است؛ اما به مرور روش انجام و تجهیزات مورد استفاده در آن تغییراتی داشته اند. افرادی که در سنین ۳۰ الی ۵۰ سالگی هستند و عوارض پیری در آن ها چندان زیاد نیست، بهترین کاندیدای لیفت ابرو با استفاده از نخ هستند.

در این روش با استفاده از سوزن های ظریف، برش های نازکی در داخل ابرو ایجاد می شود و نخ هایی از طریق این شکاف ها وارد می شود. این نخ ها، سبب محو شدن افتادگی پوست می شوند.

لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

انجام لیفت ابرو با تزریق بوتاکس یک روش برای بالا بردن ابرو بدون استفاده از جراحی است. در این روش برای تزریق بوتاکس بخش هایی مشخص می شوند. سپس با استفاده از کرم های بی حس کننده موضعی، محل های مشخص شده بی حس می شوند. سپس بوتاکس از قسمت های بی حس شده تزریق می شود. تزریق پرکننده در عضلات، سبب فلج شدن آن ها و برطرف شدن چین و چروک ها در این محل می شود. زمان لازم برای لیفت ابرو با تزریق بوتاکس، چند دقیقه است و به مدت ۳ الی ۵ ماه ماندگاری دارد. فرد بعد تزریق بوتاکس نیاز به استراحت ندارد و این امکان را دارد که به فعالیت های روزانه خود بپردازد.

با ما در تماس باشید

آدرس: تهران، پاسداران، ساقدوش، نبش رحمانیان غربی، پلاک 6، ساختمان ریحان، واحد 18 طبقه 3

چه کسانی کاندیدای لیفت ابرو با نخ هستند؟

به طور کلی افرادی که افتادگی ابروی شدیدی دارند می توانند از این تکنیک برای رفع آن کمک بگیرند، همچنین لیفت ابرو در افرادی که به طور مادرزادی دچار افتادگی مختصر در ناحیه ابرو هستند نیز کاربرد دارد. خانم هایی که فاصله چشم و ابروهایشان کم است و برای مواردی مانند آرایش کردن و یا داشتن ظاهر زیبا تر دچار مشکل شده اند می توانند از لیفت ابرو با نخ استفاده کنند. لیفت ابرو با نخ در افرادی که دچار عدم تقارن در زاویه های صورت هستند نیز مفید است و برای افرادی که ابروهای نا متقارن دارند مناسب خواهد بود. به طور کلی افرادی که افتادگی در ناحیه ابروها باعث افتادگی پلکشان نیز شده است می توانند به کمک این تکنیک مشکل ایجاد شده را برطرف نمایند .

✔️ کسانی که ابروهای نامتقارنی دارند.
✔️ افرادی بالای ۱۸ سال سن دارند.
✔️ افرادی که نمی توانند تحت بیهوشی ایمنی قرار بگیرند و به بیماری های خود ایمن دچار هستند.