آدرس: تهران، پاسداران، ساقدوش، نبش رحمانیان غربی پلاک 6 ساختمان ریحان، واحد 18 طبقه 3 | 02122303360

لیفت شقیقه

ممکن است زمانی که به آینه نگاه می‌کنید، با خود فکر کنید که چه می‌شد اگر ابروهای شما کمی بالاتر بود یا چشم‌های شما حالتی کشیده‌تر داشت. شاید هم نگاهی به چین و چروک‌های ریز ناشی ایجادشده در کناره‌های چشم بیندازید و به روش‌های مختلفی برای از بین رفتن آن‌ها فکر کنید. لیفت شقیقه می‌تواند پاسخی مناسب برای سوالات این‌چنینی باشد که در جلوی آینه از خود می‌پرسید. با استفاده از این عمل برای مدتی طولانی می‌توانید فرم ابروها و چشم‌های خود را کشیده‌تر کرده و جوانی و جذابیت را بار دیگر به چهره خود دعوت کنید.

لیفت شقیقه چیست ؟

لیفت شقیقه یا لیفت تمپورال (Temporal Lift) فرایندی است که به‌منظور بالا بردن دم ابروها و زیباتر کردن حالت آن‌ها انجام می‌شود. با این کار می‌توانید به چشم‌ها و ابروهای خود فرم ببخشید و جذابیت آن‌ها را دوچندان کنید. درواقع با استفاده از لیفت شقیقه چشم‌های شما درشت‌تر به نظر رسیده و فاصله آن‌ها با ابروها نیز متناسب خواهد شد.

با استفاده از این روش علاوه بر لیفت ابروها می‌توان چروک‌های پنجه کلاغی را نیز از بین برد و فرم چشم‌ها را زیبا کرد. بنابراین می‌توان گفت که لیفت شقیقه تنها عملی برای زیباتر کردن جوان‌ها نیست و افرادی که از چین و چروک‌های ایجاد شده در گوشه‌های چشم ناراضی هستند و افزایش سن باعث افتادگی ابروهای آن‌ها شده است نیز می‌توانند این کار را به‌عنوان گزینه‌ای مناسب و کم دردسر برای جوان‌سازی صورت خود در نظر داشته باشند.

کاندیدای مناسب لیفت شقیقه

افرادی که در اثر افزایش سن یا به هر دلیل دیگری چربی‌های زیر پوست خود را از دست داده و چشمان و ابروهای آن‌ها حالتی افتاده پیدا کرده است، می‌توانند از لیفت شقیقه برای جوان‌سازی چهره خود استفاده کنند. این روش برای از بین بردن چین و چروک‌های پنجه کلاغی نیز بسیار کاربردی است. چین و چروک‌های پنجه کلاغی همان چین‌های ریز اطراف چشم است که باعث می‌شود چشم‌ها فرم طبیعی نداشته باشند و ریزتر به نظر برسند. بنابراین افرادی که از وجود این نوع چروک‌ها در چهره خود ناراضی هستند، می‌توانند با لیفت شقیقه آن‌ها را از بین ببرند. به‌جز افراد میان‌سال جوانان بالاتر از ۲۲ سال نیز می‌توانند حالت چهره خود را با لیفت شقیقه جذاب‌تر کنند. در کنار این موارد سلامت عمومی فرد داوطلب بسیار مهم است. بهتر است افرادی که به بیماری خاصی مبتلا هستند پیش از انجام لیفت شقیقه با پزشک متخصص مشورت کنند. توجه کنید که لیفت شقیقه نمی‌تواند چین و چروک‌های داخلی پیشانی را از بین ببرد و تنها روی نواحی بیرونی آن تاثیرات جزئی خواهد داشت. بنابراین اگر پیشانی شما مشکلی نداشته و تنها چروک‌هایی در نواحی اطراف چشم‌ها و ابروها ایجاد شده است، لیفت شقیقه روشی مناسب برای رفع این چروک‌ها است. با استفاده از این لیفت می‌توان افتادگی‌های ارثی کناره خارجی چشم و گوشه‌های ابرو را نیز برطرف کرد.

روش‌های انجام لیفت شقیقه

برای انجام لیفت شقیقه می‌توان از روش‌های جراحی یا بدون جراحی استفاده کرد. این روش‌ها معمولا ماندگاری مناسبی دارند و نتایج رضایت‌بخشی را برای شما ایجاد می‌کنند. روش‌های بدون جراحی عمدتا نیازی به دوره نقاهت نداشته و شما بلافاصله پس از لیفت می‌توانید فعالیت‌های روزانه خود را از سر بگیرید. ضمن اینکه در این روش‌ها نتایج بلافاصله پس از اتمام عمل مشخص است. البته هم در روش‌های بدون جراحی و هم در شیوه جراحی باید مدتی صبر کنید تا عوارض به‌طور کامل برطرف شود. آن‌وقت می‌توانید از نتایج جذاب و شگفت‌انگیز لیفت شقیقه در چهره خود لذت ببرید.

با ما در تماس باشید

آدرس: تهران، پاسداران، ساقدوش، نبش رحمانیان غربی، پلاک 6، ساختمان ریحان، واحد 18 طبقه 3

لیفت شقیقه با نخ

این روش که یکی از روش‌های بدون جراحی است، با استفاده از نخ‌های PDO انجام می‌شود. این نخ‌ها از انواع نخ‌های بخیه قابل‌جذب هستند که پس از حدود 2 یا 3 سال جذب پوست می‌شوند. بنابراین باید گفت که اثرات لیفت شقیقه با نخ بین 2 تا 3 سال ماندگار خواهد بود. در این روش پزشک در جلسات مشاوره محل‌های ورود و خروج نخ را به‌طور دقیقی مشخص می‌کند. پس از آن در روز تعیین شده برای انجام لیفت ناحیه عمل با استفاده از کرم‌های بی‌حسی موضعی کاملا بی‌حس می‌شود. پس از انجام بی‌حسی پزشک نخ‌ها را با استفاده از سوزن‌های ظریف و باریکی وارد پوست شما کرده و آن‌ها را به‌آرامی به سمت بالا می‌کشد. پس از اینکه کشیدگی دلخواه ایجاد شد، سوزن از محل مشخص شده خارج می‌شود. زخم‌های این روش معمولا تا چند روز قابل تشخیص هستند. بنابراین بهتر است یکی دو روزی از خانه خارج نشوید تا اثرات زخم‌ها به‌طور کامل برطرف شوند. البته اگر نمی‌توانید از محل کار خود مرخصی بگیرید، رفتن به محل کار بلافاصله پس از لیفت شقیقه با نخ هیچ مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد.

لیفت شقیقه با پلکسر

در این شیوه که با استفاده از دستگاه پلاسما جت انجام می‌شود، حرارت مشخصی به بافت پوست وارد شده و پوست از حالت جامد به گاز تبدیل می‌شود. این موضوع باعث بالا رفتن پوست شده و چین و چروک‌ها را برطرف می‌کند. این روش آن‌قدر که به نظر می‌رسد دردناک یا سوزنده نیست! در این روش با استفاده از دستگاه پلاسما جت نقاط ریزی در پوست ایجاد شده و لایه سطحی پوست سوزانده می‌شود. پس از لیفت شقیقه با پلکسر جای زخمی روز چهره شما باقی نمی‌ماند. نتایج لیفت با این روش حدود یک هفته پس از عمل مشاهده می‌شود. معمولا لیفت شقیقه با پلکسر در طی یک جلسه تکمیل نمی‌شود. پزشک برای اثرگذاری نتایج بسته به میزان افتادگی و نوع پوست بیمار ۳ تا ۴ جلسه را برای او تجویز می‌کند. این جلسات معمولا با فاصله‌های یک یا دو ماهه انجام می‌شوند. نتایج لیفت با پلکسر در حدود ۵ سال باقی می‌مانند. پس این تکرار جلسات شما را ناراحت نخواهد کرد. البته با توجه به نوع پوست، سن افراد و نوع سبک زندگی آن‌ها ماندگاری این روش و دیگر روش‌های لیفت شقیقه متفاوت خواهد بود.