آدرس: تهران، پاسداران، ساقدوش، نبش رحمانیان غربی پلاک 6 ساختمان ریحان، واحد 18 طبقه 3 | 02122303360

لیفت پوست بانخهای پی دی او

پوست دراثرافزایش سن وکاهش رشته های ارتجاعی پروتئینی داخل پوست وهمچنین اثرمخرب اشعه یو وی آفتاب دچارپیری وافتادگی میشود

روشهای جدید لیفتینگ پوست صورت

پوست در اثر افزایش سن و کاهش رشته های ارتجاعی پروتئینی داخل پوست و همچنین اثر مخرب اشعه یو وی آفتاب دچار پیری و افتادگی میشود.

امروزه روشهای مختلفی برای لیفتینگ و کشیدگی پوست افتاده وجود دارد که هر روشی برای درمان نوع خاصی از افتادگی به کار میرود. در این مقاله به انواع لیفتینگ میپردازیم.

با توجه به تعریف افتادگی پوست که در بالا گفته شد به هر درمانی که رشته های پروتیینی ارتجاعی پوست مانند کلاژن والاستین را افزایش دهد و ماده بینابینی پوست که باعث جذب آب درپوست وشادابی آن میگرددبه نام هیالورنیک اسید را افزایش دهد در واقع خاصیت ارتجاعی و جوانی پوست را به آن برگردانده و پوستی شاداب و زنده را به نتیجه درمان میافزاید.

پس طبق این تعریف مزوتراپی جوانساز و پی آر پی نیز نوعی لیفتینگ پوست میباشد که بیشتر جنبه پیشگیرانه دارد یا حداکثر در اوایل افتادگی پوست باعث لیفتینگ و درمان میشود.

همچنین فیلرها یاهمان ژلهای هیالورنیک نیز نوعی لیفتینگ مایع موقت تعریف میشود.

اما وقتی مدتی از افتادگی بگذرد و افتادگی پوست شدید باشد و چین و چروک واضح نمایان شود باید به سراغ لیفتینگ جراحی یا در نوع متوسط آن لیفتینگ نخی رفت

لیفت پوست بانخهای پی دی او

این نخها آخرین تکنولوژی لیفتینگ غیر تهاجمی پوست بشمار می آیند.به علت ساده بودن عمل و بی عارضه بودن این نخها طرفدار پیدا کرده است. جنس این نخها از پلی دی اگزینون میباشد که سازگار با پوست است و بدون عارضه ای پس از مدتی جذب بدن میشود. نحوه اثر نخ پد دی اوبدین صورت است که پس از قرارگیری در پوست به علت التهاب و ایجاد میکرو فیبروز در طول نخ پوست را به واکنش بازسازی طبیعی وادار میسازد و پوست برای بازسازی تولید رشته های کلاژن جدید را در دستور کار بازسازی قرار میدهد و پوست در عرض چند ماه دارای گلاژن فراوان میشود و در نتیجه خاصیت ارتجعای پوست باز میگردد و در نظر جوان و شاداب میاید.

این نخها در دو نوع ساده و خاردار تولید میشود که از نوع خاردار میتوان برای لیفتینگ مناطق خاصی از صورت بهره برد. ولی نوع ساده آن صرفا برای پیشگیری ازافتادگی پوست درآینده و جوانسازی و رفع چروک سطحی پوست کاربرد دارد.

با ما در تماس باشید

آدرس: تهران، پاسداران، ساقدوش، نبش رحمانیان غربی، پلاک 6، ساختمان ریحان، واحد 18 طبقه 3