آدرس: تهران، پاسداران، ساقدوش، نبش رحمانیان غربی پلاک 6 ساختمان ریحان، واحد 18 طبقه 3 | 02122303360

تفاوت انواع نخ های لیفت

لیفت صورت با نخ، شامل قرار دادن زیر جلدی نخ های مخصوصی است که جهت کشیدگی و بالا بردن نواحی مورد نظر از پوست استفاده می شوند. این روش علاوه بر اصلاح افتادگی بلافاصله بعد از انجام پروسیجر، همراه با بازسازی مجدد بافت و تحریک و تولید کلاژن برای استحکام پوست صورت، گردن و بدن می باشد. انواع مختلفی از نخ های لیفت صورت وجود دارند که در این مقاله به آن می پردازیم.

 

تفاوت نخ های لیفت

با افزایش سن و کاهش کلازن سازی و افزایش روند پیری و افتادگی بیشتر شده که یکی از روش های درمان لبفت با نخ است.در این روش با یک سری رشته نخ پوست کشیده شده و جوانسازی انجام میشود.

انواع نخ های PDO

نخ های مونو(mono)

نخ هایی صاف و بدون خار که موجب سفتی پوست میشود.این نخ ها تاثیر چندانی در لیفت صورت ندارند.با گذاشتن تعداد زیادی از نخ‌های مونو در زیر پوست، آرایشی تور مانند ایجاد می‌شود. بدین طریق کلاژن سازی آغاز و جوانسازی صورت می‌گیرد.

نخ های پیچدار (screw)

این نوع نخ ها تاثیر زیادی بر حجم دادن دارند.افرادی که به دنبال روش مناسبی برای ایجاد شکل صورت به حالت V هستند می توانند از لیفت صورت با نخ های پیچ‌دار استفاده کنند.‌ نخ های پیچ‌دار موجب پر کردن قسمت‌های فرو‌رفته‌ی پوست شده و یک لیفت صورت غیر جراحی را فراهم می‌کند.

نخ های خاردار یا کاگ

این نخ ها همان نخ مونو هستند که دندانه هایی به آن ها اضافه شده است.این دندانه ها برای گیر کردن به قسمت زیرین پوست هستند. ین قلاب‌ها باعث نگه‌داری بافت پوست در تمام طول نخ می‌شوند.‌ نخ کاگ در قسمت زیرین پوست قرار می‌گیرد و مانند یک قلاب به داخل شیار و چین‌و‌چروک‌های پوستی گیر می‌کند. ‌این روند باعث کشیدگی پوست و در نتیجه از بین رفتن چین‌ و‌ چروک‌ها ی پوست می‌شود.

نتایج

معمولا درصدی از نتیجه همان لحظه و در هفته اول مشخص است اما نتیجه اصلی با گذشت زمان و کلازن سازی اتفاق میافتد. در مورد نخ‌های قابل جذب، معمولاً زمانی که نخ لیفت در پوست جذب شد، یک خط کشش تشکیل می‌شود، که در واقع بافت فیبروتیک (اسکار) است که لیفت را مدت زمان زیادی پس از جذب شدن نخ، حفظ می‌کند.

با ما در تماس باشید

آدرس: تهران، پاسداران، ساقدوش، نبش رحمانیان غربی، پلاک 6، ساختمان ریحان، واحد 18 طبقه 3