آدرس: تهران، پاسداران، ساقدوش، نبش رحمانیان غربی پلاک 6 ساختمان ریحان، واحد 18 طبقه 3 | 02122303360

لیفتینگ با نخ قابل جذب سیلوهت سافت

برای پیشگیری و رفع افتادگی پوست روشهای جراحی و غیرجراحی در دسترس میباشد که بنا بر شدت افتادگی و نیاز بیمار یک روش مناسب درمانی انتخاب میشود. کاشت نخ قابل جذب سیلوهت در دسته روشهای درمانی افتادگی پوست به روش غیرجراحی قرار دارد.

افتادگی پوست

افتادگی پوست صورت از مشکلات مهمی است که هر فردی را در میانسالی تهدید میکند.

لیفت صورت با نخ این فرصت را می دهد که بدون جراحی بدون بیهوشی، بدون بستری شدن در بیمارستان و بدون زمان بهبودی طولانی صورت خود را جوان کرد.  

لیفتینگ صورت با نخ، تکنیکی است که با بی حس کننده موضعی در کمتر از 45 دقیقه و بدون بستری شدن در بیمارستان انجام می شود. بیمار در عرض 2 روز به فعالیتهای طبیعی خود باز میگردد و پس از 2 هفته بهبود میابد. 
 

نخ ها از طریق یک برش کوچک در منطقه تمپورال سر ( در بین موهای جلوی گوش ) قرار داده می شود. 

جنس این نخ ها از پلی پروپیلن و مخروطهای روی نخ از پلی گلایکولیک اسید است که در مدت چندین ماه به آرامی جذب بدن میشوند، موادی زیست سازگار با بدن انسان که برای سالهای زیاد در جراحی قلب و عروق و چشمی استفاده می شود.  

لیفتینگ صورت با نخ، برای تصحیح چین نازولبیال، خطوط بیان و نیز بیضی شکل صورت، گونه ها و گردن استفاده می شود.نتایج حاصل، بسیار برجسته و مهم است. خستگی صورت برطرف شده و برای سالهای زیاد به فرد ظاهری جوان تر و بسیار طبیعی می دهد.

البته برای کاشت این نخ در پوست باید پوست از سه ناحیه سوراخ شود و نخ توسط سوزن نسبتا بلندی و با عبور سوزن از پوست درون پوست قرارگیرد. روی نخ مخروطهایی ایجاد شده است که در دو جهت مخالف در امتداد نخ قرار دارند و این مخروطها به پوست گیر کرده و با کشیدن دو سر نخ پوست را لیفت میکند. بعد از عمل جراحی لیفتینگ پوست که روشی تهاجمی محسوب میشود لیفت با نخ سیلوهت در طبقه بندی اعمال جراحی کمتر تهاجمی قرار میگیرد. عوارض کاشت نخ سیلوهت مانند هر عمل دیگری شامل عفونت یا پس زدن نخ میباشد. تکنولوژی سیلوهت منحصر به کشور آمریکا میباشد.

نخهای مشابهی به دنبال نخ سیلوهت توسط کشور ایتالیا عرضه شد به نام هپی لیفت که کم و بیش نحوه کاشت و نتایج آن مشابه با نخ سیلوهت میباشد.

نکته آخر اینکه این نخها فقط در موارد افتادگی خفیف تا متوسط پوست اثر بخش است و در مواردی که افتادگی پوست شدید است فقط جراحی لیفت سنتی پوست نتیجه بخش و کار ساز است.. 

با ما در تماس باشید

آدرس: تهران، پاسداران، ساقدوش، نبش رحمانیان غربی، پلاک 6، ساختمان ریحان، واحد 18 طبقه 3