آدرس: تهران، پاسداران، ساقدوش، نبش رحمانیان غربی پلاک 6 ساختمان ریحان، واحد 18 طبقه 3 | 02122303360

ومپایر لیفت تکنیکی نوین در لیفتینگ و جوانسازی

Vampire Facial یک روش زیبایی صورت است که تزریق PRP صورت و روش میکرونیدلینگ را ترکیب می‌کند (هم چنین به عنوان تزریق کلاژن درمانی شناخته می‌شود)

با کاربرد موضعی پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) مشتق از خون خودتان برای درمان جوانسازی پوستی که باعث بهبود کلی در بافت و رنگ پوست می‌شود، استفاده می‌کند.

ومپایرلیفت

تحقیقات انجام شده تاثیر شگفت انگیز سلول های بنیادی که بالقوه دربعضی مناطق بدن ازجمله پلاکت خون وجوددارندرا بر روی بازسازی بافت های اسیب دیده برای درمان زخم ها و بالابردن نرخ تولید کلاژن برای جوان سازی ، را به خوبی نشان داده اند. این سلول های بنیادی داخل خون جاری در رگ های ما موجو می باشند. پلاسمای پر از پلاکت همان مایعی در خون است که سلول های بنیادی در ان زندگی می کنند. با انجام یک عمل ساده سانترفیوژ میتوان این پلاسما را از خون جدا کرد. این پلاسما همان ماده ی طلایی است که در صورت تزریق مجدد به بیمار میتواند سلول های بنیادی را به او رسانده و باعث جوان سازی شود. این روش ، یعنی همان PRP را می توان در نقاط مختلفی از بدن مورد استفاده قرار داد. این تزریق در هرجایی از بدن اگر توسط فرد ماهری انجام شود ، کاملا بی خطر بوده و نتیجه ای فوق العاده خواهد داشت. این پلاکت ها از خون خود شما گرفته شده اند و در صورت تزریق مجدد به بدن هیچ گونه بیماری ایجاد نخواهند کرد.علاوه بر همه ی این ها به دلیل مایع بودن ، این پلاسما به راحتی پخش شده و ایجاد برجستگی و عدم تقارن نخواهد کرد. میتوان از فیلر های دیگر مانند HA هیالورونیک اسید نیز در کنار PRP استفاده کرده که به این روش ترکیبی لیفت خون اشام (vampire facelift) می گویند.فیلر HR در این روش ترکیبی به عنوان یک زیر سازی محکم برای پلاسمایی که حالت مایع دارد ، خواهد بود. در این روش ترکیبی نتیجه ی خوب انرا بلافاصله بعد از تزریق می توانید حس کنید. بسته به نوع پوست صورت و رنگ ان این بهبود تا 3 ماه ادامه خواهد داشت تا تاثیر کامل این روش نمایان شود. ماندگاری این روش بین 12 تا 18 ماه می باشد.

با ما در تماس باشید

آدرس: تهران، پاسداران، ساقدوش، نبش رحمانیان غربی، پلاک 6، ساختمان ریحان، واحد 18 طبقه 3