آدرس: تهران، پاسداران، ساقدوش، نبش رحمانیان غربی پلاک 6 ساختمان ریحان، واحد 18 طبقه 3 | 02122303360

بررسی روش های جوانسازی صورت

جوانسازی صورت ، تغییر زیادی در چهره شما ایجاد می کند. بدین منظور روش های مختلفی وجود دارند که هر یک دارای مزایایی هستند. همه افراد زیبایی و جوانی را دوست دارند و تمایل دارند که پیری خود را تا حد ممکن به تعویق بیاندازند. بدین منظور ، اقدامات مختلفی می توان انجام داد. برخی از برترین و نتیجه بخش ترین روش های جوانی و زیبایی صورت را بررسی می کنیم.

تعریف پیری پوست

با بالا رفتن سن ، کاهش کلاژن سازی ، تغذیه نامناسب ، استرس و اضطراب و … تغییرات منفی در پوست ایجاد می شود که پوست را دچار علائم پیری می کند. پیری پوست ، ایجاد تغییرات منفی در سلول ها و بافت های پوستی است. در زمان ایجاد چین و چروک ها بر روی پوست ، پروتئین های ماتریکس خارج سلولی کم شده و این پروتئین ها به شدت تجزیه می شوند. ماتریکس خارج سلولی ، ضمن مراقبت از ساختار سلولی ، بر رویکردهای سلولی مانند تکثیر و تمایز و … اثرگذار است. بنابراین زمانی که ماتریکس خارج سلولی از بین می رود ، میزان الاستیسیته پوست کم شده و نخستین نشانه های پیری در پوست نمایان می گردد.

جوانسازی صورت چیست؟

مشکلات پوست همانند آکنه ، کک و مک ، چین و چروک ، افتادگی پوست و مشکلات سایر اجزای صورت مانند ریزش مژه ها و ابروها ، افتادگی پلک ، افتادگی بینی ، تغییر فرم لب و … به تدریج با بالا رفتن سن و عدم مراقبت از صورت ایجاد می شود. با استفاده از راهکارهایی می توان از پیری صورت جلوگیری نمود و مشکلات ایجاد شده در صورت به دلیل بالا رفتن سن را برطرف نمود. راهکارهای جوان سازی در بخش های مختلف صورت و گردن قابل انجام است. اگر نشانه ها و علائم پیری برای شما آزاردهنده است ، بهتر است دست به کار شوید و با استفاده از برترین روش های جوان سازی برای به تعویق انداختن پیری خود اقدام کنید. زیبایی و جوانی در هر سنی ، حق شماست. ما به شما کمک می کنیم که زیباتر و جوانتر شوید.

بهترین کاندیدای جوانسازی صورت چه کسانی هستند ؟

در هر سن و سالی می توانید برای جوانتر شدن خود اقدام کنید. بنابراین تمامی افراد می توانند به جوانتر کردن و زیباتر کردن خود امیدوار باشند. اما افرادی که دارای مشکلات پوستی هستند ، باید با مشورت با پزشک برای انجام تکنیک های جوان سازی اقدام کنند. زیرا ممکن است برخی از اقدامات برای سلامتی آنها مضر باشد و روند درمان مشکلات پوستی آنها را با مشکل مواجه کند. لذا تمام کسانی که تمایل به انجام چنین اقداماتی دارند ، پیش از اقدام با پزشک متخصص مشورت کنند.

راه های پیشگیری از پیری و افتادگی پوست

به منظور پیشگیری از پیری و افتادگی پوست ، چندین راهکار نتیجه بخش و سودمند وجود دارد. با انجام این راهکارها می توانید به جوانسازی صورت خود کمک کنید. 1- استفاده از عینک آفتابی که موردتأیید چشم پزشک باشد ، از ایجاد خط اخم و سایر خطوط بر روی پوست جلوگیری می کند. 2- مصرف مایعات فراوان به ویژه آب ، موجب آبرسانی به بافت های پوست می شود. 3- استفاده از کرم ضدآفتاب با SPF مناسب در هر فصلی ، توصیه می شود. 4- عدم مصرف دخانیات و نوشیدنی های الکلی ، در کاهش ایجاد چین و چروک ها بر روی پوست تأثیر دارد.

جوانسازی صورت با چه روش هایی انجام می شود ؟

برای جوان سازی پوست روش های مختلفی وجود دارند که هر یک از آنها در یکی از گروه های زیر جای می گیرند : 1- تکنیک های غیرتهاجمی : کلیه اقدامات مراقبتی از پوست مانند استفاده از ماسک ها ، کرم ها و داروهای گیاهی و … 2- تکنیک های تهاجمی : کلیه عمل های زیبایی مانند لیفتینگ صورت ، برخی از روش های زاویه سازی صورت و … 3- تکنیک های کم تهاجمی : اقداماتی مانند تزریق چربی ، تزریق ژل ، هایفوتراپی و … انتخاب هر یک از روش های جوانسازی صورت باید با درنظر گرفتن مزایا و معایب آنها صورت بگیرد.

لیفت صورت چگونه به جوان سازی پوست کمک می کند ؟

لیفت صورت دارای مزایایی همچون سفت شدن پوست ، نابودی غبغب ، نابودی چروک های سطحی پوست ، افزایش شادابی و طراوت پوست و … است. هر یک از این مزایا به جوان سازی پوست کمک بسیار زیادی می کند. لیفت صورت به روش های مختلفی انجام می شود که شامل اندولیفت ، هایفوتراپی ، RF فرکشنال ، آتیوا ، تزریق بوتاکس کربوکسی تراپی و … می باشند. اگر روش جراحی را برای لیفت صورت انتخاب کنید ، نتیجه ماندگارتری را کسب خواهید نمود. اما باید عوارض ناشی از انجام روش های تهاجمی را درنظر داشته باشید.

جوان سازی پوست با آر اف

یکی از روش های جوانسازی صورت ، RF می باشد. در این روش ، با استفاده از فرکانس رادیویی به سفت کردن پوست و درمان افتادگی پوست اقدام می شود. در این تکنیک ، امواج آر اف به منظور گرم کردن لایه درم به کار می روند. این روش جوان سازی ، محبوبیت زیادی دارد. گرمای ورودی به پوست توسط این امواج ، موجب کلاژن سازی می شود و بسیاری از نواقص پوست را رفع می کند. از مهمترین مزایای روش آر اف می توان به کانتورینگ بدن ، کانتورینگ صورت ، بهبود آسیب دیدگی های ناشی از آفتاب ، کاهش چین و چروک ، حذف برخی از خطوط ایجاد شده روی پوست و … اشاره نمود.

جوان سازی با جالپرو

جوانسازی صورت با استفاده از تکنیک جالپرو ، امکان پذیر است. جالپرو ، یک محصول مزوژل است که از سوی Professional Derma SA تولید و روانه بازار شده است. این محصول حاوی هیالورونیک اسید ، آمینواسید ، پرولین ها ، گلیسین و … می باشد که در جوان سازی پوست شما اثر مثبتی دارد. این محصول برای آبرسانی به پوست ، مراقبت از پوست در برابر آفتاب ، درمان خشکی پوست ، بهبود آکنه و لک ، شادابی پوست و … مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این محصول می توانید درصد زیادی از چین و چروک های پوست خود را محو کنید. این محصول برای تزریق در بخش های مختلف بدن مانند صورت ، دست ، گردن ، زیر بغل و … مورد استفاده قرار می گیرد.

با ما در تماس باشید

آدرس: تهران، پاسداران، ساقدوش، نبش رحمانیان غربی، پلاک 6، ساختمان ریحان، واحد 18 طبقه 3