آدرس: تهران، پاسداران، ساقدوش، نبش رحمانیان غربی پلاک 6 ساختمان ریحان، واحد 18 طبقه 3 | 02122303360

زاویه دار کردن صورت چگونه انجام میشود

پزشکان زیبایی تعریف خود را از زاویه دار کردن صورت دارند. به طور کلی این عمل زیبایی میتواند در مطب و با بی حسی موضعی انجام شود.

نتایج عمل زاویه دار کردن صورت

زاویه دار کردن یعنی برجسته نمودن نواحی مختلف صورت برای بهتر دیده شدن چهره و صورت. اولین جایی که با برجسته سازی باعث ایجاد زاویه و کاتدار شدن صورت میشود منطقه زاویه فکی میباشد یعنی جایی که استخوان فک تحتانی به سمت گوش امتداد میابد. در بعضی اشخاص در این ناحیه یعنی زاویه فکی به طور مادرزادی فرو رفته و محو میباشد که با تزریق ژل هیالورنیک در زاویه فکی باعث استخوانی شدن فک شخص میشود.حال با نگاه به چانه و میزان هماهنگی چانه با زاویه فکی جدید شخص پزشک با مشورت بیمار تصمیم میگیرد که مقداری ژل در چانه تزریق کند. در اکثر موارد تزریق ژل در زاویه فک و چانه باید انجام شود. نتیجه بسیار حیرت انگیز است زیرا علاوه بر زاویه دار شدن قسمت تحتانی صورت این عمل باعث میشود که غبغب شخص در صورت داشتن غبغب از قبل دیگر با این عمل کاملا از دید پنهان میشود و این برای کسی که از غبغب خود رنج میبرد بسیار رضایت بخش میباشد زیرا با یک تیر به دو هدف زده است. هم فک زاویه دار و چانه برجسته دارد و هم اثری ازغبغب خود نمیبیند.

پس از تزریق ژل در زاویه فک و چانه باید گونه را بررسی کرد.

کسانی که استخوان گونه کوچکی دارند یا چربی روی استخوان گونه تحلیل رفته است باید مقداری ژل هیالورنیک در همان جلسه به گونه ها تزریق شود زیرا با برجسته شدن خط گونه عمل زاویه دار کردن صورت کامل میشود.

عوارض زاویه دار کردن صورت

ورم وکبودی: در اکثر اعمال زیبایی بویژه فیلر با ژل مقداری ورم و کبودی ممکن است ایجاد شود که با تمهیداتی قابل پیشگیری و درمان است.

بیمار در صورت مصرف رقیق کننده های خون مانند آسپیرین باید از یک هفته قبل از عمل مصرف آسپیرین را قطع کند. گذاشتن کمپرس یخ روی نواحی تزریق پس از عمل از کبودی و ورم میکاهد.

عفونت: این عارضه که در تمام اعمال زیبایی ممکن است ایجاد شود که با مصرف آنتی بیوتیک خوراکی پس از عمل احتمال عفونت به صفر نزدیک میشود و جای نگرانی ندارد.

عدم قرینگی : ممکن است پس از فروکش کردن ورم مقداری عدم قرینگی دیده شود که دو هفته پس از عمل اکثرا قرینه میشود و در صورت وجود میتوان در جلسه تاچ آپ با مقدار کمی تزریق صورت را کاملا قرینه کرد.

بیمار بهتر است تا دو روز استحمام نکند و تا دو هفته به صورت طاقباز بخوابد و دو بالش زیرسرش بگذارد.

 

به طور کلی عمل زاویه دار کردن صورت با ژلهای هیالورنیک بدون عارضه در مطب انجام میشود و باعث استخوانی شدن صورت و به اصطلاح سینمایی شدن چهره میشود این عمل عارضه خاصی ندارد و دوام آن حدود 1/5 تا 2 سال میباشد.

با ما در تماس باشید

آدرس: تهران، پاسداران، ساقدوش، نبش رحمانیان غربی، پلاک 6، ساختمان ریحان، واحد 18 طبقه 3