آدرس: تهران، پاسداران، ساقدوش، نبش رحمانیان غربی پلاک 6 ساختمان ریحان، واحد 18 طبقه 3 | 02122303360

توضیحات کامل درباره لیفت نخ

لیفت نخ صورت با هدف احیاء دوباره پوست و افزایش کلاژن سازی به منظور سفتی و استحکام پوست در نواحی مختلف انجام می شود.

چندین سال است که انجام یکی از تکنیک های زیبایی تحت عنوان لیفتینگ صورت ، بسیار متداول شده است. اگر شما از زیباجویانی هستید که به تازگی قصد انجام لیفتینگ صورت را دارید ، حتماً ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید تا اطلاعات مفیدی در این زمینه بدست بیاورید.

لیفت نخ چیست ؟

لیفت صورت ، کشیدن و بالا کشیدن پوست صورت توسط نابودی چربی های زائد و محکم کردن عضلات است که جوانسازی پوست را نتیجه می دهد. فرد در این حالت حداقل چندین سال جوانتر می شود. با لیفتینگ صورت می توان زیبایی و جوانی از دست رفته خود را بدست آورد. لیفتینگ با چندین روش انجام می شود که یکی از بهترین آنها ، لیفت نخ صورت است. این روش ، کم تهاجمی است. در این روش از نخ های پروتئینی برای کشیدن پوست استفاده می شود.

انواع نخ های لیفت

نخ هایی که بدین منظور مورد استفاده قرار می گیرند ، در چندین نوع وجود دارند. نخ بخیه های معلق ، نخ های تخصصی ، نخ های خاردار و نخ های مونوفیلامنت و … از انواع نخ های لیفتینگ هستند. انتخاب نخ ها به نظر پزشک و وضعیت صورت زیباجو بستگی دارد. زمانی که نخ های لیفتینگ زیر پوست جذب می گردند ، فرآیند کلاژن سازی و ازدیاد فیبروبلاست ها همچنان استمرار خواهد یافت.

بهترین برندهای نخ لیفتینگ

انتخاب بهترین برند نخ برای انجام لیفت نخ صورت از اهمیت زیادی برخوردار است. معمولاً برای هر یک از بخش های صورت و بدن از نخ خاصی استفاده می شود. در کلینیک های پوست و زیبایی از برترین برندهای نخ برای لیفتینگ صورت استفاده می شود. بهترین برندهای نخ لیفتینگ ، سبب تولید حداکثر کلاژن می شوند و بیشترین دوام را دارند. پزشک بر اساس شرایط تشخیص می دهد که از کدامیک از انواع نخ های لیفتینگ شامل نخ کاگ ، نخ مونو ، نخ پیچ دار ، نخ PGA ، نخ خاردار ، نخ سیلوئت آمریکایی نخ کلاژن و … استفاده کند.

تعداد نخ های لازم جهت دریافت بهترین نتیجه

تعداد نخ های لیفتینگ برای انجام لیفت نخ صورت ، بر اساس وضعیت پوست شما و نوع نخ مشخص می شود. لیفتینگ با نخ به متد وی آی پی معمولاً با استفاده از 18 نخ کوتاه و بلند خاردار در آن واحد انجام می شود. در لیفتینگ کلاسیک معمولاً هشت نخ کوتاه را به کار می برند که از نوع کاگ هستند. بنابراین تعداد نخ ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. پزشک متخصص و حاذق به خوبی می داند که از چه نوع نخی و در چه تعدادی استفاده کند تا بهترین نتیجه کسب شود.

لیفت نخ صورت برای چه کسانی لازم است ؟

کسانی که صورت های تپل و پری دارند ، بهتر است این کار را انجام ندهند. زیرا بافت صورت این افراد سنگین است. بنابراین این دسته از افراد ، گزینه مناسبی برای لیفتینگ با نخ نیستند. اما افرادی که صورت های لاغر و معمولی دارند ، می توانند بهترین نتیجه را از لیفتینگ با نخ بگیرند. این روش را برای افرادی در سن 30 الی 50 سال که مشکل افتادگی پوست آنها آنچنان زیاد نیست ، توصیه می کنیم. افرادی که به دلیل کاهش وزن ناشی از رژیم غذایی و ورزش های شدید ، دچار مشکل شل شدن پوست و افتادگی پوست شده اند ، می توانند به کسب نتیجه موفقیت آمیز از لیفتینگ با نخ امیدوار باشند. زیرا مشکل شل شدن پوست و افتادگی پوست آنها به صورت قطعی درمان خواهد شد.

آیا لیفت نخ صورت نیاز به بیهوشی دارد ؟

لیفتینگ صورت را می توانید بدون بیهوشی انجام دهید. با توجه به وضعیت پوست زیباجو ، مدت زمان عمل متفاوت خواهد بود. لیفتینگ تنها در یک جلسه انجام می شود. لیفتینگ صورت با استفاده از نخ ، تکنیکی غیرجراحی است که در دو مرحله انجام می شود. در مرحله نخست از کرم های بی حسی موضعی استفاده نموده و ناحیه تحت درمان را کاملاً با استفاده از کرم ، بی حس می کنند. در مرحله دوم ، نخ ها را زیر پوست کار می گذارند. برای این کار از سوزن ظریفی استفاده می کنند. زمانی که نخ ها کار گذاشته شدند ، کلاژن و بافت فیبری جدیدی در پیرامون نخ ها ایجاد می شوند که موجب نگهداشتن بافت و استحکام حداکثری پوست می گردد.

بهترین پزشک لیفت نخ

لیفت نخ صورت به هر روشی ، باید تحت نظر پزشک متخصص انجام شود تا نتیجه مطلوب به دست بیاید. پزشک با توجه به تجربه و دانش خود ، الگوی ایده آل را بر روی پوست مشخص می کند و اقدامات لازم را انجام می دهد. در موفقیت عمل لیفتینگ صورت ، عوامل مختلفی دخیل هستند که مهمترین آنها ، تخصص و مهارت پزشک است. نتیجه لیفتینگ صورت توسط پزشکان مجرب و توانمند ، پوستی سفت و با بافت مستحکم است که تا مدتهای طولانی در این حالت باقی می ماند.

دکتر محمد حسین کره ای ، یکی از مجرب ترین و حرفه ای ترین پزشکان ایران است که تخصص بالایی در زمینه لیفتینگ صورت با نخ دارد. تمامی زیباجویانی که تحت نظر دکتر محمد حسین کره ای ، لیفتینگ صورت را انجام داده اند از نتیجه عمل خود رضایت صد درصدی داشته اند. زیبایی و جوانی را با دستان توانمند دکتر محمد حسین کره ای تجربه کنید.

هزینه انجام لیفت نخ صورت

هزینه لیفتینگ صورت به فاکتورهای گوناگونی از جمله نوع نخ ، برند نخ ، تعداد نخ ، پزشک ، شدت افتادگی و شل بودن پوست ، وسعت ناحیه نیاز به درمان و … بستگی دارد. اگر نگاهی به فضای مجازی و اینترنت کنید ، موارد متعددی را مشاهده می کنید که به دلیل انجام لیفتینگ صورت در کلینیک های غیرحرفه ای و متفرقه به مشکلات عدیده ای دچار شده اند و زیبایی خود را کاملاً از دست داده اند. لذا فریب تبلیغات لیفتینگ صورت با هزینه های بسیار پایین را نخورید و این کار را در بهترین کلینیک ها تحت نظر ماهرترین پزشکان انجام دهید. کیفیت و نتیجه لیفت نخ صورت بسیار مهمتر از هزینه آن است.

با ما در تماس باشید

آدرس: تهران، پاسداران، ساقدوش، نبش رحمانیان غربی، پلاک 6، ساختمان ریحان، واحد 18 طبقه 3