آدرس: تهران، پاسداران، ساقدوش، نبش رحمانیان غربی پلاک 6 ساختمان ریحان، واحد 18 طبقه 3 | 02122303360

مراقبت بعد از لیفت صورت با نخ

امروزه لیفت صورت با نخ طرفداران بسیاری پیدا کرده و به دلیل غیر تهاجمی بودن آن و عدم نیاز به جراحی و برش از محبوب بالایی برخوردار می باشد. این تکنیک نوین، یکی از روش های جوانسازی پوست می باشد و می تواند چین و چروک های پوست صورت را رفع نماید و چهره ای شاداب و زیبا به شما ببخشد. با بالا رفتن سن و کاهش وزن، پوست افراد دچار شلی و افتادگی می شود که می توان برای درمان آن از لیفت پوست استفاده کرد. بعد از انجام لیفت مراقبت هایی لازم است تا بتوان به نتیجه مطلوب رسید. در این مقاله قصد داریم درباره مراقبت های بعد از لیفت صورت با نخ اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهیم. در ادامه با ما همراه باشید…

لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ از جمله راه های درمانی مناسب برای افرادی است که به هر دلیل دچار چین و چروک و افتادگی پوست صورت هستند. در این روش هیچ برشی روی صورت ایجاد نمی شود و نسبت به جراحی، دوره نقاهت کمتری دارد و به هیچ عنوان نخ ها قابل مشاهده نیستند. یکی از راه های دیگر جوانسازی صورت استفاده از روش هایفوتراپی است.

مزایای لیفت صورت با نخ

◽ باعث جوانسازی پوست می شود.
◽ چین و چروک های پوست صورت را درمان می کند.
◽ شل شدگی وافتادگی صورت را رفع می کند.
◽ نیازی به جراحی و بیهوشی ندارد.
◽ نخ ها قابل مشاهده نیستند.
◽ بدون برش و تیغ جراحی انجام می شود.
◽ نتایج درمان سریعا قابل مشاهده است.
◽ باعث افزایش کلاژن سازی پوست می شود.

اقدامات قبل از لیفت صورت با نخ

اولین قدم قبل از انجام لیفت صورت با نخ، یافتن بهترین دکتر پوست می باشد که تجربه و دانش بالایی داشته باشد تا شما را به نتیجه مورد انتظار و دلخواه برساند. در جلسه مشاوره با پزشک از شما درباره سابقه پزشکی تان سوال می شود. از یک هفته قبل از لیفت صورت با نخ باید از کشیدن سیگار و مصرف الکل خودداری نمایید. همچنین باید مصروف داروهای ضد انعقاد خون مانند آسپرین قطع شود. صبح روز درمان دوش بگیرید و آرایش نداشته باشید.

مراقبت های بعد از لیفت صورت با نخ

دوران نقاهت پس از انجام لیفت صورت با نخ کوتاه می باشد و شما به سرعت پس از آن می توانید کار روزمره خود را از سر بگیرید، اما رعایت نکات و مراقبت های تجویز شده توسط بهترین دکتر پوست باعث می شود تا از بروز عفونت، حابجا شدن نخ ها و سایر عوارض جلوگیری شود. مانند تمامی راه های درمانی، مراقبت بعد از آن تاثیر بسزایی در نتیجه خواهد داشت. از جمله مراقبت های بعد از لیفت صورت می توان موارد ذیل را نام برد:

✔️ بعد از لیفت امکان کبودی وجود دارد که می توانید تا 48 ساعت بعد از لیفت از کمپرس سرد استفاده نمایید تا کبودی ها کاهش پیدا کند.
✔️ سعی کنید تا دو هفته از حرکات ناگهانی و عمیق روی صورت پرهیز کنید مانند خنده های شدید که باعث تغییر چهره می شوند.
✔️ انجام ورزش های سنگین را به مدت سه هفته به تعویق اندازید.
✔️ آقایان تا دو هفته پس از لیفت باید از اصلاح صورت خود پرهیز کنند.
✔️ ممکن است بعد از انجام لیفت تا چند روز احساس کشش در صورت خود داشته باشید که طبیعی بوده و به مرور از بین می رود.
✔️ از خوابیدن روی صورت تا سه هفته خودداری نمایید.
✔️ از خوردن غذاهای سفت پرهیز کنید و غذاهای نرم و مایعات مصرف نمایید.
✔️ از ماساژ دادن و دستکاری ناحیه درمان خودداری نمایید.
✔️ از مصرف داروهای رقیق کننده خونه تا یک هفته خودداری کنید.
✔️ مصرف دخانیات و نوشیدنی های الکلی را قطع کنید.
✔️ از قرارگیری در معرض نور خورشید خودداری نمایید.
✔️ تا سه هفته از رفتن به سونای بخار پرهیز کنید.

عوارض لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ روشی بی خطر می باشد و هیچ گونه عوارضی با خود به همراه ندارد، اما به عنوان یک جسم خارجی ممکن است بدن در برابر آن یک واکنش آلرژیک از خود نشان دهد که کاملا طبیعی است. در بعضی موارد ممکن است عفونت کند که با تجویز پزشک پوست، با دارو های آنتی بیوتیک می توان از آن پیشگیری کرد .

نخ هایی که با سوزن همراه است و وارد پوست می شوند به بیرون کشیده شده و جدا می شود و نخ هایی که داخل پوست رفته دیده نمی شود و در عمق چهار میلیمتر قرار می گیرند. این نخ ها به مرور زمان جذب می شوند و از جنس نخ هایی هستند که در عمل دریچه قلب از آن استفاده می شود. این جذب حدود 6 ماه طول می کشد و کلاژن سازی مورد نظر اتفاق می افتد، پوست جمع و سفت شده و عمل لیفت صورت انجام می گیرد و عارضه ای در صورت به وجود نمی آورد.

با ما در تماس باشید

آدرس: تهران، پاسداران، ساقدوش، نبش رحمانیان غربی، پلاک 6، ساختمان ریحان، واحد 18 طبقه 3