آدرس: تهران، پاسداران، ساقدوش، نبش رحمانیان غربی پلاک 6 ساختمان ریحان، واحد 18 طبقه 3 | 02122303360

دوره نقاهت لیفت نخ

دوره نقاهت لیفت صورت با نخ یک مسئله مهم برای متقاضیان این عمل زیبایی می باشد چرا که می خواهند هرچه سریع تر نتیجه جراحی خود را مشاهده کنند. بنابراین قصد داریم در این مقاله درباره دوره نقاهت لیفت با نخ و اینکه چقدر طول می کشد تا لیفت صورت با نخ بهبود یابد و نتیجه دلخواه قابل مشاهده باشد؟ بپردازیم با ما در ادامه این مطلب از سایت دکتر محمدحسین کره ای همراه باشید.

جدول زمانی دوره نقاهت لیفت صورت

دوره نقاهت لیفت صورت با نخ و دیگر روشها برای هر فرد متفاوت می باشد. اما به طور میانگین در حدود 4 هفته زمان برای بهبودی نیاز هست. در ادامه گزارشی از بهبودی و دوره نقاهت لیفت صورت به صورت هفته به هفته آورده ایم:

هفته اول

در این هفته کبودی و تورم را در ناحیه جراحی تجربه می کنید بهتر است برای استراحت در منزل بمانید.

نتایج لیفت با نخ باید بلافاصله پس از عمل شما آشکار شود. در هفته اول، به شما اجازه داده می‌شود که به سر کار خود بازگردید و کارهای روزمره خود را انجام دهید. با این حال، ممکن است مقداری کبودی و تورم قابل مشاهده در محل زخم و بخیه ها مشاهده کنید. در ابتدا ممکن است صورت شما سفت شود، اما به سرعت به این احساس عادت خواهید کرد.

هفته دوم تا سوم

در این زمان می‌توانید کارهای روزمره خود را آغاز کنید اما در زمانیکه احساس ناراحتی کردید استراحت کنید. با گذشت هفته ها از جراحی لیفت صورت احتمالاً متوجه خواهید شد که صورتتان صاف تر و سفت تر شده است. احساس تورم، درد و کبودی باید به مرور از بین برود و بتوانید فعالیت های عادی روزانه خود را انجام دهید.

در طی چهار هفته اول

از انجام فعالت های سنگین و ورزش شدید خودداری کنید و سعی کنید کمترین فشار را به ناحیه جراحی وارد کنید. روش‌ لیفت صورت با نخ معمولا نتایج طولانی‌مدت و ماندگاری را ارائه می‌دهد، چرا که این روش باعث تولید کلاژن جدید می‌شود که به لیفت طبیعی صورت شما در ماه‌های آینده کمک می‌کند. حدود 2 تا 3 ماه طول می کشد تا کلاژن به طور کامل رشد کند و اثر خود را شروع کند. این کلاژن جدید به بازیابی جوانی صورت شما به طور طبیعی کمک می کند و این روند ماه ها ادامه خواهد داشت وعلائم پیری را کاهش می دهد.

چه مدت بعد از لیفت صورت می توان استحمام کرد؟

توصیه می کنیم تا 12 ساعت پس از عمل از دوش گرفتن و خیس کردن صورت خودداری کنید. هنگامی که توانستید صورت خود را بشویید و دوش بگیرید، توصیه می کنیم حداقل به مدت 3 هفته هیچ فشاری وارد نکنید و صورت خود را ماساژ ندهید.

چه مدت بعد از لیفت می توان آرایش کرد؟

48 ساعت بعد از عمل می توانید آرایش کنید. آرایش به پوشاندن علائم کبودی که ممکن است در نتیجه عمل ایجاد شده باشد کمک می کند. اما سعی کنید فشار اضافی به پوست صورت خود وارد نکنید.

چه زمانی می توان فعالیت بدنی و ورزش را از سر گرفت؟

شما باید حداقل یک هفته پس از عمل از ورزش خودداری کنید. پس از این دوره، ممکن است بتوانید ورزش های سبک مانند پیاده روی و یوگا را انجام دهید. از هر کاری که به صورت شما فشار وارد می کند، مانند وزنه برداری یا ورزش های سنگین، باید تا زمانی که پزشکتان آن را بلامانع بداند، اجتناب کنید.

 

با ما در تماس باشید

آدرس: تهران، پاسداران، ساقدوش، نبش رحمانیان غربی، پلاک 6، ساختمان ریحان، واحد 18 طبقه 3