آدرس: تهران، پاسداران، ساقدوش، نبش رحمانیان غربی پلاک 6 ساختمان ریحان، واحد 18 طبقه 3 | 02122303360

ماندگاری لیفت نخ صورت

اگر می خواهید برای جوانسازی پوست صورت و رفع پیری پوست اقدام کنید و تمایلی به انجام روش های جراحی ندارید، روش لیفت صورت با نخ را به شما توصیه می کنیم. لیفت صورت با نخ از جمله روش های کم تهاجمی جهت رفع چین و چروک ها و از بین بردن آثار پیری پوست در صورت می باشد. نتایج بعد از لیفت صورت با نخ به صورت رفع چین و چروک ها و افتادگی های پوست و تحریک افزایش کلاژن سازی در پوست صورت نمایان می شود.

کاربرد لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ یکی از روش های درمانی و جوانسازی پوست صورت در کوتاه مدت می باشد که البته نمی تواند جایگزین لیفت صورت با جراحی باشد. در این روش از نخ های مخصوص زیرجلدی برای کشیدگی و بالا بردن قسمت هایی از صورت که دچار افتادگی و شل شدگی پوست شده اند مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد لیفت صورت با نخ در بیشتر موارد جهت لیفتینگ غبغب و گردن مورد استفاده می باشد اما در مواردی نیز برای لیفت ابرو و گونه ها نیز می تواند موثر باشد.

نحوه انجام لیفت صورت با نخ

در ابتدا پیش از انجام مراحل کار پزشک متخصص بی حسی موضعی را در قسمت های مشخص شده برای لیفتینگ صورت تزریق خواهد کرد. نحوه انجام لیفت صورت با نخ به این صورت است که پزشک یک سوزن نخ شده را در سطح زیر پوست وارد می کند و در قسمت هایی که برای انجام لیفتینگ مثل بافت های نرم صورت، گردن و غبغب مدنظر است قرار داده می شود. وجود نخ ها در زیر پوست موجب تحریک کلاژن سازی و ایجاد بافت های فیبری جدید در زیر پوست خواهد شد که باعث سفت و یکدست شدن پوست صورت می شود.

مراقبت های بعد از لیفت صورت با نخ

دوران نقاهت پس از انجام لیفت صورت با نخ کوتاه می باشد و شما به سرعت پس از آن می توانید کار روزمره خود را از سر بگیرید، اما رعایت نکات و مراقبت های تجویز شده توسط بهترین دکتر پوست باعث می شود تا از بروز عفونت، حابجا شدن نخ ها و سایر عوارض جلوگیری شود. مانند تمامی راه های درمانی، مراقبت بعد از آن تاثیر بسزایی در نتیجه خواهد داشت. از جمله مراقبت های بعد از لیفت صورت می توان موارد ذیل را نام برد:

✔️ بعد از لیفت امکان کبودی وجود دارد که می توانید تا 48 ساعت بعد از لیفت از کمپرس سرد استفاده نمایید تا کبودی ها کاهش پیدا کند.
✔️ سعی کنید تا دو هفته از حرکات ناگهانی و عمیق روی صورت پرهیز کنید مانند خنده های شدید که باعث تغییر چهره می شوند.
✔️ انجام ورزش های سنگین را به مدت سه هفته به تعویق اندازید.
✔️ آقایان تا دو هفته پس از لیفت باید از اصلاح صورت خود پرهیز کنند.
✔️ ممکن است بعد از انجام لیفت تا چند روز احساس کشش در صورت خود داشته باشید که طبیعی بوده و به مرور از بین می رود.
✔️ از خوابیدن روی صورت تا سه هفته خودداری نمایید.
✔️ از خوردن غذاهای سفت پرهیز کنید و غذاهای نرم و مایعات مصرف نمایید.
✔️ از ماساژ دادن و دستکاری ناحیه درمان خودداری نمایید.
✔️ از مصرف داروهای رقیق کننده خونه تا یک هفته خودداری کنید.
✔️ مصرف دخانیات و نوشیدنی های الکلی را قطع کنید.
✔️ از قرارگیری در معرض نور خورشید خودداری نمایید.
✔️ تا سه هفته از رفتن به سونای بخار پرهیز کنید.

ماندگاری لیفت صورت با نخ

در سنین میانسالی در حدود سنین 30 تا 50 سالگی انجام لیفت صورت با نخ و یا عمل جراحی لیفت صورت می تواند جهت جوانسازی پوست صورت موثر باشد. ماندگاری لیفت صورت با نخ به عواملی همچون جنس نخ، سن مراجعه کننده و مارک نخ بستگی دارد اما به طور کلی، میزان ماندگاری این روش، طولانی مدت است. در حال حاضر، بهترین مارک نخ برای انجام لیفت صورت در ایران، برندهای PDO ،PLA و PCA می باشند.

با ما در تماس باشید

آدرس: تهران، پاسداران، ساقدوش، نبش رحمانیان غربی، پلاک 6، ساختمان ریحان، واحد 18 طبقه 3