آدرس: تهران، پاسداران، ساقدوش، نبش رحمانیان غربی پلاک 6 ساختمان ریحان، واحد 18 طبقه 3 | 02122303360

زاویه سازی صورت چیست و بهترین کاندیدای این عمل زیبایی کیست؟

زاویه سازی صورت از جمله تکنیک‌های زیباسازی می‌باشد که این روزها بین زیبا جویان، طرفداران پروپاقرص زیادی پیدا کرده است. اگر شما هم کنجکاو هستید تا در این باره بیشتر بدانید و انواع کاندیدای مناسب زاویه سازی صورت را بشناسید، تا پایان این بخش از مجله زیبا طب همراه ما باشید و اطلاعات مفیدی راجع به آن به دست آورید.

انواع تکنیک های زاویه سازی صورت

به‌طور کلی زاویه سازی صورت به ۴ روش اصلی انجام می‌شود که بسته به نوع نیاز و آنچه در نظر دارید، یکی از تکنیک‌ها با توجه به صلاحدید پزشک زیبایی و نظر شما، انتخاب خواهد شد. انواع روش‌های زاویه سازی و مدلینگ صورت عبارتند از:
زاویه سازی از طریق لیفت با نخ: در این روش سوزن کوچکی‌ زیر پوست چانه قرار گرفته و نخ‌های خاردار وارد بافت‌های صورت می‌شوند. نتیجه این روش بلافاصله پس از انجام آن، قابل رؤیت بوده و پس از گذشت چند روز و کشیده شدن تورم و آثار عمل، جلوه بهتری خواهد داشت.
زاویه سازی به روش جراحی: در روش جراحی برسی در ناحیه مورد نظر ایجاد شدن و با استفاده از سیم، بست و پروتز زاویه مورد نظر طراحی و اجرا می‌شود. معمولا پس از عمل، بیمار یک روز در بیمارستان تحت مراقبت می‌ماند و پس از آن، ترخیص می‌شود.
زاویه سازی با تزریق چربی: این روش نیازی به بی‌هوشی ندارد و به صورت سرپایی (با بی‌حسی موضعی) انجام می‌گیرد. طی این فرایند، فرد متخصص مقداری چربی از قسمت‌های دیگر بدن برداشته و در ناحیه مورد نظر تزریق می‌کند. ماندگاری این روش بیشتر از یک سال است.
زاویه سازی با تزریق فیلرها و ژل ها: از جمله متداول‌ترین تکنیک‌های زاویه سازی صورت، روش تزریق فیلر و ژل است که نتایج آن به صورت موقت بوده و اغلب در ناحیه فک و گونه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هزینه زاویه سازی صورت چقدر است؟

در بابِ هزینه‌ها باید بگوییم که به طور کلی عوامل مختلفی در تعیین بهای این عمل نقش داشته و فارغ از اینکه تعرفه ثابت هر یک از روش‌های مذکور فرق دارد، دستمزد پزشک، دستیار، کلینیک و… هم بسته منطقه جغرافیایی، دولتی یا خصوصی، طرف قرارداد با بیمه‌ها و… متفاوت خواهد بود. هم‌چنین اگر روش‌های موقت مثل لیفت با نخ، تزریق فیلر و نظایز آن را انتخاب کرده باشید، طبیعتا هزینه مواد مصرفی هم بر تعیین تعرفه اثرگذار می‌باشد.

مهم‌ترین مزایای زاویه سازی صورت چیست؟

زاویه سازی صورت مزایای مختلفی دارد که چند مورد از مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از: 1. برقراری تعادل بین فواصل اجزای مختلف صورت 2. رفع افتادگی و شل شدگی جزئی پوست صورت 3. رفع چین و چروک پوست در ناحیه مربوطه 4. بهبود شکل ظاهری زوایای مختلف صورت 5. افزایش زیبایی ظاهری چهره

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای زاویه سازی صورت هستند؟

صورت انسان‌ها فرم مختلفی دارد و هر یک از شما بسته به ویژگی ظاهری چهره خود می‌توانید با متخصص زیبایی مشورت کنید و در صورت نیاز با انجام عمل زاویه سازی صورت، زیبایی ظاهر خود را بهبود بخشید؛ اما به طور کلی افراد زیر نسبت به سایر اقشار جامعه، کاندیدای مناسبی برای زاویه سازی صورت محسوب می‌شوند:
◽ کسانی که گونه‌های خیلی لاغر یا چاقی دارند.
◽ افرادی فک‌شان عریض، پهن یا مربعی شکل است یا خانم‌هایی که آرواره و فک درشتی دارند.
◽ زیبا جویانی که چانه کوچک یا دایره‌ای دارند.
◽ اشخاصی که زاویه فک ندارند یا در زیر چانه خود مبتلا به غبغب و عارضه افتادگی پوست هستند.
حال شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چه کسانی نباید عمل زایوه سازی صورت انجام دهند؟ در پاسخ بدین پرسش، در ادامه لیستی از کاندیداهای نامناسب این عمل را آورده‌ایم که مطالعه آن هم خالی از لطف نخواهد بود. کاندیدای نامناسب عمل زیبایی زاویه سازی فک و صورت عبارتند از:
◽ افرادی که غبغب زیر چانه‌شان بیش از حد بزرگ است یا فک پایین نسبت به فک بالا، عقب‌تر می‌باشد.
◽ کسانی که فک پایینی بزرگی دارند یا فرم صورت‌شان شبیه ۸ است.
◽ اشخاصی که بینی بزرگ، گردن چاق یا پوست افتاده و شل دارند.

جمعبندی

در این مطلب به بررسی انواع روش‌های زاویه سازی صورت پرداختیم و دانستیم که چه قشری از جامعه کاندیدای مناسبی برای این عمل هستند. امیدواریم نهایت لذت را از مطالعه این مقاله برده و اطلاعات مفیدی راجع به هر یک از روش‌های مذکور به دست آورده باشید. در آخر لازم است به این نکته هم اشاره کنیم که اگر برای زاویه سازی صورت خود روش لیفت با نخ را انتخاب کردید، می‌توانید برای انجام این کار به کلینیک ‌دکتر محمدحسین کره ئی مراجعه کنید. ما در این مرکز همواره در تلاشیم تا با ارائه بهره‌گیری از مهارت تکنسین‌های مجرب و دستگاه‌های مدرن و پیشرفته، بهترین خدمات را خدمت شما عزیزان ارائه کنیم و زیبایی و جذابیت را برایتان به ارمغان آوریم. بنابراین برای رزرو نوبت و مراجعه حضوری به کلینیک زیبایی دکتر کره ئی کافیست با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید و هماهنگی‌های لازم را بدین منظور انجام دهید.

با ما در تماس باشید

آدرس: تهران، پاسداران، ساقدوش، نبش رحمانیان غربی، پلاک 6، ساختمان ریحان، واحد 18 طبقه 3