آدرس: تهران، پاسداران، ساقدوش، نبش رحمانیان غربی پلاک 6 ساختمان ریحان، واحد 18 طبقه 3 | 02122303360

تزریق فیلر برای جوانسازی دست

با افزایش سن شاهد یکی سری تغییرات در پوست خود خواهیم بود. گاهی ممکن است این تغییرات به طور مستقیم بر روی زیبایی و جوانی پوست ما تاثیر بگذارد. ظهور چین و چروک‌های پوستی بر روی دست یکی از این تغییرات است که ممکن است مشاهده آن شما یا هر فرد دیگری را به خود درگیر کند. اما هیچ نگران نباشید. چرا که در علم پزشکی به راحتی می‌توان با تزریق فیلر این چین و چروک‌ها را از بین برد. اگر دوست دارید در رابطه با تزریق فیلر برای جوانسازی پوست اطلاعات بیشتری به دست آورید، مطالعه این مطلب از مجله دکتر کره‌ئی کمک شایانی به شما خواهد کرد.

جوانسازی دست با فیلر چیست؟

یکی از محبوب‌ترین راهکارهای موجود برای داشتن دستانی زیبا و جوان تزریق فیلر است. در این روش با استفاده از مواد پرکننده دست‌هایی زیبا و جوان خواهید داشت که همچون یک دختر چهارده ساله چشم‌نوازی می‌کند. گفتنی است که در تزریق فیلر برای جوانسازی دست از مواد پرکننده‌ها استفاده می‌شود تا چین و چروک‌های موجود با مواد مخصوص پر شود و اینگونه کمتر به چشم آیند. در سالیان اخیر این روش برای رسیدن به دستانی زیباتر و جوان‌تر در ایران و اروپا بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

نحوه انجام جوانسازی با فیلر

پس از اینکه دست شما و همچنین سوابق پزشکی‌تان توسط پزشک بررسی شد؛ ابتدا با استفاده از مواد استریل دست ضدعفونی می‌شود تا هر گونه آلودگی موجود بر روی پوست از بین رود. سپس با استفاده از مواد بی‌حسی سطح دست شما بی‌حس می‌شود تا در هنگام تزریق فرد درد زیادی را تحمل نکند. در مرحله بعدی پزشک با استفاده از تزریق مواد پرکننده انتخابی سعی می‌کند تا چین و چروک‌های موجود روی سطح دست را از بین ببرد. این فرایند تا زمانی که این چین و چروک‌ها ناپدید شوند، ادامه خواهد داشت.

نحوه انجام جوانسازی با فیلر

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که توسط بسیاری از افراد پرسیده می‌شود این است که تزریق فیلر برای جوانسازی دست چه مزایایی دارد و چرا اینگونه محبوبیت بالا یافته است؟ در پاسخ به این سوال مهم باید بگوییم که این روش دارای مزایای زیر است: ● می‌تواند در یک بازه زمانی کوتاه عوارض پیری را از بین ببرد. ● سرپایی است و نیازی به استراحت و گذراندن دوره نقاهت ندارد. ● نتایج تزریق در یک بازه زمانی کوتاه قابل مشاهده است. ● در بیشتر موارد فیلرهای تزریق شده به دلیل ساخته شدن از مواد طبیعی جذب بدن می‌شوند.

عوارض جوانسازی پشت دست با فیلر

جالب است بدانید که تزریق فیلر برای جوانسازی پشت دست نیز مانند هر روش زیبایی دیگر ممکن است یک سری عوارض را به همراه داشته باشد. تورم و کبودی دو مورد از مهم‌ترین عوارض ناشی از این تزریق است که در مدت زمانی کوتاه از بین خواهد رفت. گفتنی است که این دو عوارض طبیعی است و بیشتر زیباجویان آن را تجربه خواهند کرد. باید بدانید که عوارض تزریق فیلر برای جوانسازی دست تنها به موارد گفته شده محدود نمی‌شود. گاهی ممکن است وجود عروق خونی بسیار پشت دست، فرد خونریزی را نیز تجربه کند. البته توجه داشته باشید که با انتخاب پزشکان خبره‌ای که در این زمینه فعالیت دارند، این امکان به طور قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

مراقبت‌های قبل از جوانسازی دست با فیلر

اگر تصمیم به دریافت خدمات مربوط به تزریق فیلر برای جوانسازی دست گرفته‌اید قبل از تزریق لازم است تا به نکات زیر توجه داشته باشید: ● بهتر از ۲۴ ساعت قبل مصرف الکل و دخانیات را قطع کنید. ● سابقه پزشکی خود را با پزشک در میان بگذارید و اگر داروی خاصی می‌خورید حتما به پزشک بگویید. ● از دو هفته قبل از تزریق مصرف داروهایی مانند آسپرین، ایبوپروفن، ویتامین e، روغن ماهی و ژلوفن را قطع کنید. چرا که می‌توانند موجب خونریزی پس از تزریق شوند.

مراقبت‌های بعد از جوانسازی دست با فیلر

پس از تزریق فیلر برای جوانسازی دست توجه به نکات زیر ضروری است: ● انجام ورزش‌های سنگین به هیچ عنوان به شما توصیه نخواهد شد. حداقل تا دو هفته پس از تزریق از ورزش‌ها و فعالیت‌های سنگین بپرهیزید. ● مصرف دخانیات و الکل را تا یک مدت کنار بگذارید چرا که ممکن است کبودی و تورم شما در اثر مصرف افزایش پیدا کند. ● بهتر است تا چند مدت پس از تزریق از قرار گرفتن مستقیم در برابر نور آفتاب خودداری کنید. ● به توصیه‌های پزشک بابت ماساژ دست پس از تزریق توجه داشته باشید و آن‌ها را به درستی به جای آورید.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای جوانسازی دست با فیلر هستند؟

افرادی که به دلیل افزایش سن شاهد چین و چروک‌های پشت دست و همچنین افتادگی پوست این ناحیه هستند، چنانچه انتظارات واقع‌بینانه‌ای از این تزریق داشته باشند بهترین کاندیدا محسوب می‌شوند. البته به شرطی که به دلیل داشتن بیماری‌های خاص از این تزریق منع نشوند.

کاندیدای نامناسب جوانسازی دست با فیلر

تحت یک سری شرایط تزریق فیلر برای جوانسازی دست به شما توصیه نمی‌شود و بهتر است این روش زیبایی را تجربه نکنید. به عبارت دیگر می‌توان گفت کاندیدای نامناسب جوانسازی دست با فیلر عبارتند از: ● افرادی که به دلیل ابتلا به بیماری‌های خونی به خصوص اختلالات انعقادی ممکن است دچار خونریزی شوند. ● افرادی که دارای سابقه قبلی حساسیت و آلرژی شدید یا آنافیلاکسی هستند. ● آن دسته از دوستانی که به لیدوکائین و همچنین باکتری‌های گرم مثبت حساسیت دارند. چرا که این باکتری‌ها در ترکیبات اسید هیالورونیک به کار رفته‌اند. ● زنانی که در حال سپران دوران بارداری یا شیردهی هستند.

جمع بندی

در این مطلب به بررسی تزریق فیلر برای جوانسازی دست پرداختیم و گفتیم که دریافت این خدمات زیبایی چگونه می‌تواند در زیباتر شدن دست‌ها تاثیر داشته باشد. طبیعی است اگر افراد بسیار زیادی پس از آشنا شدن با این روش تصمیم گرفته باشند برای دریافت خدمات فیلر جهت رفع چین و چروک‌های دست اقدام کرده باشند. ما به تمامی علاقه‌مندان دریافت خدمات زیبایی با فیلر انتخاب کلینیک دکتر کره‌‌ئی را توصیه می‌کنیم. این کلینیک یکی از بهترین کلینیک‌های زیبایی در ایران است که به دلیل داشتن کادر درجه یک توانسته به شهرت امروزی خود دست یابد. ما در این مجموعه نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا با استفاده از مواد و تجهیزات مدرن بهترین خدمات را به زیباجویان عزیز ارائه دهیم. اگر سوالی در رابطه با تزریق فیلر دارید، خوب است تا با کامنت‌گذاری ما را از چالش‌های ذهنی خود آگاه سازید. نهایت تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا در یک بازه زمانی کوتاه پاسخ سوال شما را بدهیم. چنانچه تصمیم گرفته‌اید کلینیک ما را برای دریافت خدمات زیبایی انتخاب کنید، الزامی است که قبل از مراجعه حضوری، به صورت تلفنی نوبت بگیرید. آدرس و شماره تلفن مجموعه ما به شرح زیر است: ● آدرس: تهران، پاسداران، ساقدوش، نبش رحمانیان غربی، پلاک 6، ساختمان ریحان، واحد 18 طبقه 3 ● شماره تلفن‌ها : 02122303360 و 02122301416

با ما در تماس باشید

آدرس: تهران، پاسداران، ساقدوش، نبش رحمانیان غربی، پلاک 6، ساختمان ریحان، واحد 18 طبقه 3

سوالات متداول

هیچ شواهدی مبنی بر مضر بودن تزریق فیلر برای زنان شیرده وجود ندارد. با این حال بهتر است انجام این خدمات زیبایی را به پس از اتمام پایان شیردهی موکول کنید.
درد تزریق فیلر به قدری نیست که افراد نتوانند آن را تحمل کنند. گفته می‌شود که این درد همچون گزیده شدن توسط یک زنبور است.

خیر. به طور کلی نتایج حاصل شده از تزریق فیلر برای زیبایی و رفع چین و چروک‌ها موقتی است و پس از یک مدت کوتاه نیاز به ترمیم دارد.  

پاسخ این سوال کاملا به میزان چین و چروک‌های شما بستگی دارد. چنانچه دارای چین و چروک‌های عمیق هستید ممکن است تزریق فیلر پاسخگو نباشد. چرا که این روش بیشتر برای پر کردن چین و چروک‌های کم و متوسط مورد استفاده قرار می‌گیرد.