آدرس: تهران، پاسداران، ساقدوش، نبش رحمانیان غربی پلاک 6 ساختمان ریحان، واحد 18 طبقه 3 | 02122303360

لیفت صورت با آر اف

ما در این مقاله سعی داریم شما را با لیفت صورت با آر اف آشنا کنیم. جوان سازی پوست یکی از گزینه هایی است که امروزه بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. پوست صورت به دلایل مختلف از جمله ناهمواری بافت پوست، آفتاب سوختگی، لک و چین و چروک صورت، پیر می شود. امروزه روش های جدیدی وجود دارد که با رفع ایرادات صورت، چهره را زیباتر و جوان تر می کند. یکی از روش های نوین جوان سازی پوست که به طور گسترده پذیرفته شده و تکنولوژی جدیدی به حساب می آید، لیفت صورت و جوان سازی با دستگاه RF می باشد. در ادامه برای آشنا شدن با لیفت صورت با آر اف با ما همراه باشید.

آر اف فرکشنال چیست ؟

ادیوفرکانس پوستی یا آر اف فرکشنال یکی از روش‌های جوان‌سازی پوست است که با از بین بردن جای زخم، چین و چروک‌های ریز صورت، چین و چروک‌ها و تغییر رنگ پوست، پوستی جوان‌تر و سالم‌تر در افراد ایجاد می‌کند. این روش با برداشتن لایه ای از پوست باعث جوان سازی و زیبایی می شود. در هنگام فرآیند بهبودی، سلول‌های جدید پوست با خاصیت ارتجاعی بهینه تشکیل می‌شوند و پوستی روشن‌تر و جوان‌تر ایجاد می‌شود. آر اف همچنین برای اصلاح افتادگی پوست استفاده می شود و برای درمان افرادی که دارای افتادگی خفیف تا متوسط ​​پوست در پیشانی، وسط صورت، گردن و خط فک و اطراف چشم هستند ایده آل است. کاندیدهای جوان سازی پوست با آر اف بین ۳۰، ۴۰ تا ۵۰ سال سن دارند.

چگونگی عملکرد آر اف :

دستگاه های RF با استفاده از تابش الکترومغناطیسی در محدوده فرکانسی 3 تا 300 گیگاهرتز جریان الکتریکی تولید می کنند. هنگامی که این جریان از لایه ای از بافت عبور می کند، گرما تولید می کند. جوان سازی پوست به دلیل آسیب گرما یا گرما به درم اتفاق می افتد. گرم کردن درم باعث اصلاح خواص اصلی رشته های کلاژن می شود. فیبرهای کلاژن در پاسخ به گرما واکنش نشان می دهند و ضخیم می شوند. این روشی است که باعث بهتر شدن فوری و نتایج قابل مشاهده می شود. گرما باعث بازسازی طولانی مدت کلاژن می شود. روند بهبود و سفت شدن پوست تا چند هفته پس از درمان ادامه دارد.

روش انجام آر اف چگونه است ؟

درست قبل از درمان، صورت خود را با صابون و آب ولرم بشویید. این فرآیند به پاک کردن آرایش و چربی که ممکن است در درمان آر اف اختلال ایجاد کند، کمک می کند. برای ایجاد بی حسی خفیف، یک کرم بی حس کننده موضعی روی پوست شما اعمال می شود. بلافاصله قبل از شروع درمان، کرم با استفاده از یک پاک کننده مبتنی بر الکل پاک می شود. قبل از درمان، ممکن است نوع خاصی از ژل روی پوست شما اعمال شود. این ژل مانعی بین لایه های سطحی پوست و دسته دستگاه آر اف ایجاد می کند. پس از آماده سازی، متخصص روی کل پوست شما کار می کند تا زمانی که تمام نواحی تحت درمان آر اف قرار گیرند. درمان آر اف مانند یک ماساژ آرام، گرم و آرامش بخش است. در درجات بالاتر آن، سوزش خفیفی احساس می شود. بیمارانی که آستانه تحمل درد کمتری دارند باید این مشکل و احساس درد خود را به متخصص اطلاع دهند. بیشتر مردم هیچ دردی احساس نمی کنند. آر اف صورت یک روش درمانی سرپایی است که برای درمان های جزئی ۴۵ دقیقه طول می کشد. جوان سازی کامل صورت می تواند تا دو ساعت طول بکشد. پس از درمان، یک لوسیون یا ژل تسکین دهنده بر روی پوست درمان شده انجام می شود.

تاثیرات لیفت صورت با آر اف :

تاثیر و اثربخشی لیفت صورت با آر اف سوزنی بسیار بالاست و علاوه بر ضد چروک بودن باعث کوچک شدن منافذ پوست، کم شدن گودی یا گودی بعد از آکنه، کاهش لکه های تیره و قرمزی بعد از آکنه، روشن شدن پوست می شود. کدر بودن پوست باعث کاهش چربی پوست در افراد دارای پوست چرب می شود. به غیر از تاثیر در درمان جای زخم فرورفته، آکنه و جوش های قرمز روی صورت را بهبود می بخشد. این مزیت با دستگاه های دیگری مانند لیزر فرکشنال متفاوت است که گاهی اوقات باعث تشدید آکنه های خفیف می شود و بیشتر نمایان می شود. در درمان اسکار فرورفته لیزر فرکشنال همیشه حرف اول را می زند اما با استفاده از درمان های ترکیبی می توان بسیاری از مشکلات پوستی را درمان کرد.

لیفت صورت با آر اف چه مزایایی دارد ؟

لیفت صورت با آر اف دارای مزایایی است که در ادامه با آن آشنا می شوید :

◽ قابلیت درمان انواع پوست ها
◽ دوران بهبودی بسیار کم
◽ تحویل مستقیم انرژی به لایه سطحی پوست و محافظت از لایه های زیرین پوست
◽ نتایج چشمگیر
◽ کنترل حداکثری عمق و نیرو
◽ عوارض حداقلی
◽ سریع بودن طول درمان

مراقبت های بعد از درمان آر اف :

از ماساژ دادن پوست و قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید. پس از انجام این روش ممکن است باعث لایه برداری صورت برای ایجاد یک لایه جدید شود. پادزهر بلافاصله بعد از عمل استفاده می شود و استفاده منظم از آن ضروری است. شستن صورت با مواد شوینده قوی ممنوع است. اما می توانید در روز درمان به آرامی صورت خود را بشویید. بهتر است تا ۲۴ ساعت، از شنا کردن، رفتن به سونا و استخر خودداری کنید. تا رفع التهاب پوست از استفاده از کرم های شب، لایه بردار، کرم های چین و چروک و رفع لکه ها خودداری کنید. تا یک هفته بعد باید از کرم های ترمیم کننده استفاده کرد.

سخن پایانی

قبل از انجام این روش سعی کنید بهترین مرکز آر اف فرکشنال و بهترین پزشک را انتخاب کنید تا نتیجه مناسبی از این روش بگیرید. مراقبت ها و دستورات را به خوبی انجام دهید. ممنون از این که تا آخر این مقاله همراه ما بودید.

با ما در تماس باشید

آدرس: تهران، پاسداران، ساقدوش، نبش رحمانیان غربی، پلاک 6، ساختمان ریحان، واحد 18 طبقه 3