لیفت سانترال لب چیست؟

جراحی سانترال لب یا لیفت لب ، یک روند ساده جراحی سرپایی برای بالا کشیدن لب ها است که در کلینیک زیبایی و توسط پزشک متخصص قابل اجرا می باشد. این روند زیبایی برای کاهش دادن فاصله لب بالا از بینی و افزایش دادن وسعت ناحیه قرمز رنگ لب که در حالت طبیعی ، بسیار نازک است ، قابل اجرا می باشد.

لیفت سانترال لب : (central lip lifting)

روش لیفت سانترال لب در روشهای جراحی طبقه بندی میشود. البته این عمل اکثرا در مطب یا کلینیک و با بی حسی موضعی انجام میشود. بیمار در کل مراحل عمل هوشیار است و فقط در مواردی برای کاهش اضطراب بیمار میتوان آرام بخشهای خوراکی به بیمار قبل از عمل خوراند.

روش لیفت سانترال لب همانطور که از نامش پیداست بالا کشیدن قسمت میانی لب بالا میباشد. این روش برای افرادی که فاصله لب با بینی زیاد است یا لب بالا باریک است روش مناسبی میباشد زیرا با این عمل فاصله لب بالا با بینی کاهش میابد و همچنین قسمت میانی لب بالا به خارج و بالا کشیده میشود و در نگاه به فرد لب بالا حجیم تر و گوشتی تر شده و در نتیجه فرد جوانتر و زیباتر به نظر میرسد.

این روش یک عمل ساده است و در عرض نیم ساعت تا یک ساعت زمان میبرد. ابتدا پس از اینکه فرد گزینه مناسبی برای این عمل شناخته شد و فرد از نحوه عمل و نتیجه آن آگاه شد و پس از گرفتن شرح حال و سابقه پزشکی بیمار و تشکیل پرونده بیمار حال میتوان پروسه لیفت سانترال لب را آغاز نمود.

ابتدا قسمت میانی لب بالا بیحسی موضعی اعمال میشود و سپس از قاعده سوراخ بینی تا کمی پایینتربه سمت لب علامتگزاری میشود. سپس این قسمت برداشته میشود و لبه های پایین و بالا با نخ بخیه ظریف به هم دوخته میشود. باید دقت کرد که بخیه در قاعده سوراخ بینی زده شود تا در دید نباشد. بعد از یک هفته بخیه ها کشیده میشود. باید مقداری که پوست برداشته میشود به اندازه ای باشد که لب بیش ازحد کشیده نشود تا در صحبت کردن فرد اثر منفی نگذارد.

مانند هر عمل دیگری باید این عمل به صورت استریل انجام شود و آنتی بیوتیک لازم تجویز شود تا خطر عفونت نزدیک به صفرشده باشد.

با ما در تماس باشید

آدرس: تهران، پاسداران، ساقدوش، نبش رحمانیان غربی، پلاک 6، ساختمان ریحان، واحد 18 طبقه 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *